tirsdag den 3. juni 2014

Joy 1 år gammel

I dag er denne dejlige Maine Coon 1 år gammel. Hold da op tiden flyver, han var jo en lille bitte missekat der kom ind i hjemmet, til en flok glubske hunde :-)

Nej tror Joy og hundene fungere rigtig godt sammen, han har ihvertfald savnet dem de to gange jeg har været væk fra ham i nogen dage. 

Han er så sjov, han kommer når jeg kalder, han spiser samtidig med hundene, og han leger rigtig meget med både Livi og Uha. 

Han skal også ligge i sengen om natten, og han hopper bare over alle og op på mig, tja med små 7 kg så er det da heller ikke så meget. 

Fik lavet indhegning til ham, åhhhhh det nyder han i fulde drag, han elsker at ligge og kigge på fuglene, og ellers bare dase. 

Han er ikke helt tilfreds når jeg børster ham, men med den pels er det jo nødvendigt indimellem. 
Men ellers elsker han at ligge ved mig og spinne :-)


Kan man andet end at elske sådan en dejlig fyr :-)


Tak til Rebekka som gav mig lov til at tage ham her med hjem, og ikke den jeg var kommet og kigge på :-)

Ingen kommentarer: