søndag den 24. november 2013

Udstilling i Køge og besøg af gode venner.

Først så tog jeg lige Joy i at ligge og sove i buret, så nu er han klar til at komme med ud i konkurrencer næste sommer. Ha ha ha.

Lørdag morgen ankom Mona med Dixie og Tuci samt Anne-Marie med Kessler, det skulle på udstilling i SBH og i Strøby, Uha skulle på udstilling i Køge, så vi kørte sammen.
Da Uha først havde nr 44 kunne jeg nå at gå med Kessler og Tuci.
Kessler er en brugs malinois, så det var lidt spændende hvad dommeren sagde om ham, men Kessler tog alle med storm, blev bedste hvalp, og senere bedst i show 4. Her sidder han stolt med alle hans premier.

Så skulle jeg også ind med Tuci og det var også i hvalpeklassen, Tuci gik hen og blev bedste tæve hvalp og bedst i modsat. Hun var også en drøm at gå med.
 
Så kørte jeg til Køge for at udstille Uha. En hel anden stemning, sad dog sammen med Hans Iver og hans dejlige hunde, hvoraf den ene er halv søster til Uha.
Uha skulle op i mellem klassen og her fik hun exc med ck og blev nr 2 tæve. senere skulle hun op i bedste tæve men her blev hun smidt ud. Ja ja sådan er udstilling, Uha fik 3 bånd i sheltie klubben, så da jeg havde taget billeder af Kessler og hans høst i SBH så stillede Uha sig hen og ville også fotograferes, så her står hun med premier som hun kunne have vundet havde hun været en belgier.
Sjovt der er den forskel på special klubberne, hvad de giver deres udstiller, alle i SBH fik noget med hjem ud over deres bånd. Men det får man ikke i sheltie klubben. Så det også i sommer hvor border collie klubben holdt udstilling og alle fik en mødepremie. Nå men Uha er jo en gave i sig selv og hun er den bedste, så det nøjes jeg med :-) :-)

Vi kørte alle glade hjem til mig, og resten af mine hunde blev luftet, og så var der lagt op til leg mellem de to brugs belgier, nemlig Kessler og Livi.




De to hunde havde en fest lige indtil kl 2300 om aften, sådan. Tusinde tak Mona og Anne-Marie for en super hyggelig og dejlige dag :-)

Ingen kommentarer: