lørdag den 19. oktober 2013

Ny beboer, Joy the main coon

Så fik jeg en main coon igen, denne gang hedder han Joy og var 4 mdr da jeg fik ham, egentlig skulle jeg have haft en der var yngre, med da jeg var nede og se dem, faldt jeg for ham her. Det store krav jeg  havde til en ny kat var at den ikke var bange for hundene, og det må jeg nok sige jeg har fået. En kat med stort EGO han er slet ikke bange for mine hunde. 
Faktisk allerede samme dag da han kom hjem, gik han rundt blandt 8 hunde. 
Den lækre Joy, endnu hjemme hos opdrætteren Rebekka

Joy og hans søskende 

Joy og Livi har i den grad fundet hinanden, de to hænger hele tiden sammen, sover sammen, leger sammen og er bare sammen, Joy må gøre alt ved Livi og omvendt. SKØNT


Første aften, her møder han Mia

Da jeg ikke har et sted at lukke ham ud endnu, så fik han sele på så han kan være med ude i haven, det nyder han.


Nå ja og hundene syntes han er dejlig.

Ingen kommentarer: