lørdag den 13. oktober 2012

Fri weekend

Så er det atter weekend, skønt, jeg skal ikke noget, har jo taget det valg at mine hunde ikke skal i konkurrence mere i år. Både de og jeg har brug for pause. Og når ja når man nu ikke har været hjemme i så mange weekender så er der jo noget som bliver sprunget over, såsom grundig rengøring. Så jeg bruger weekenden på at gøre helt vildt rent.
Det dufter bare godt i huset nu :-)
Men hundene skal jo ikke glemmes, så vi går os nogen gode gå ture og ja vi skal jo også lige tage et par billeder. 
Her er det Uha, Ronja, Woogi, Aya og Carson. 

Og en to tre, Uha forsvandt :-)

Ingen kan se mig :-)

UPS ser I måske mig alligevel ????

Jeg må vist heller løbe :-)

Hvad siger de andre hvor blev hun af. Ronja og Woogi kigger samme vej, mens Carson prøver at finde hende den anden vej ????

Næææ siger hun Aya hun er heller ikke her :-(

Så kan det vel også være ligemeget, og wupti alle hunde spredt over området :-)

Nej nej, siger gamle Ronja jeg er her endnu :-)

Og der var Uha, på vej ud over marken :-) Man er vel ikke bange for at udforske verden alene :-)


Ingen kommentarer: