søndag den 12. august 2012

Albertslund 2012

Så skulle vi igen til Vestegnen for at løbe DKK stævne. Woogi skulle løbe spring klasse 3 og agilityklasse 2, samt om søndagen prøve at blive udtaget til DKK DM.
Lørdagens spring løb, var ikke noget at skrive om, andet end at Woogi løber så godt, men der sneg sig et par fejl ind. Så sidst på dagen og jeg mener sidst på dagen, skulle vi løbe ag 2. Woogi manglede kun en pind for at være i klasse 3. Så der var store meget meget store sommerfugle. Banen var lang og svær, men Woogi var en stjerne og kom fejlfri igennem. Hun vandt klassen og fik sin oprykning, farvel klasse 2 og goddag klasse 3 :-) 

Søndag tog vi atter til Albertslund, denne gang var Mia med, som her leger med sin mor Woogi. 

Mia og søster Uha hygger sig, mens mor Woogi prøver at kvalificere sig til DM.
 Woogi startede i agility klasse 3 med at blive disket, jeg selv slog min fod om lørdagen, og i dag kunne jeg godt mærke at jeg havde lidt svært ved at følge med. Men afsted over til spring klasse 3. Her valgt Woogi en forkert tunnel, tja det kan jo ske :-) Vores sidste løb var spring åben, hvor Woogi jo skulle løbe fejlfri, det startede så godt, men en lille fod fra mig i den forkerte retning og wupti Woogi røg forbi den forhindring og tog den bagfra, hmmmm disk igen. jeg løb banen færdig, og Woogi var bare så god. Hun er og bliver min lille stjerne :-)
Det var en rigtig lang og hård weekend for Uha så hun tog sig lige en lille lur på ryggen .-)

Spot var med Marti og Dia inde til stæven, og her er han sammen med mor Woogi og søster Mia. Hvor ser de artige ud, men jeg har på billeder at det var lidt svært for Martin at få de to små til at kigge den rigtige vej :-)
Så enden på weekenden er at Woogi kun skal løbe hold, dog sammen med Dweet, Primadonna og Thilde til DM. Mens hun vil heppe på sine brødre og søstre til individuel DM :-)
Aya har kvalificeret sig og det var også derfor hun ikke var med inde og løbe her i weekenden, hun har også brug for en lille konkurrence pause :-)
Når man sidder og ser på sådan et stævne kan man sommetider undre sig. Hvorfor stiller man op med en hund som ikke er klar endnu, hvorfor dækker man hundene af når de har revet en pind????? Hvorfor bliver folk så sure på deres hunde, når de tager "den forkerte " forhindring ?????? Men jeg fandt aldrig svaret. Men det kan være jeg på et eller andet tidspunkt finder ud af det :-)

1 kommentar:

Cléotte sagde ...

I like your dog's park (animal enclosure).
Where did you find it?