lørdag den 30. juni 2012

Viva til rally i DKK

Fredag aften skulle Viva og jeg til rally prøve i DKK kreds 1 i Ølstykke. Kirsten havde lokket os med for at se om vi evt kunne kvalificere os til DM i rally. Men det krævede at vi fik tæt på 100 point. 
Jeg hjalp til i begynder klassen, og kunne derefter tage Viva ud, og gøre hende klar til øvet klasse. Selv om Viva er øvet mester kan hun godt stille op i øvet klasse så længe jeg har lyst. 
Hun gik nu rigtig godt, hun havde dog noget skæv sidninger, men hun lavede alle øvelserne og ingen skulle vi lave om. Viva blev nr. 3 og fik 97 point, jeg tror ikke det er nok til DM udtagelse, men Viva har fået mere erfaring med i bagagen :-)

Dixie og Woogi var med til at heppe på Etta og Viva, to super søde og meget ens søskende 

Søde Dixie :-)

Så har jeg jo fået lavet snore og halsbånd til hundene. Aya og Woogi skal jo til EO og for at vise vi er fra DK så måtte jeg jo have noget rødt og hvidt. 
Jeg tog ud til Marianne Qwist 
http://www.marianneqwist.dk/page1.html
Og fik lavet disse lækre snore og halsbånd til hundene, Viva måtte jo have et specielt i lilla og med de Franske farver, hun er jo en lille franskmand 



Ingen kommentarer: