mandag den 19. marts 2012

Nyt familie medlem

Søndag aften kom vi hjem med ikke alene super resultater fra agility konkurrencen, men også med et nyt familie medlem.
Hmmmm tænker Ronja og Aya hvad er der mon i den kasse, det siger jo noget.

Woogi og Carson er også lidt nysgerrig.

Og her er så vores nye medlem af familien. Velkommen til Nonno, han er en Maine Coon og han er 12 uger gammel, han er bare så sød og lækker :-) Han tog turen fra sønderjylland med ophøjet ro.
Mit nye hjem siger han.

Ronja og Woogi skal lige undersøge ham, en mærkelig hund !!!!!

Men Nonno faldt hurtig til, han sov oppe mellem Aya og mig i nat, han er en super lækker lille killing, og Woogi syntes han er herre sjov.




Mandag kom Viva hjem jeg var lidt bekymret for hvad hun ville sige til sådan en fyr. Men først var hun lidt meget nysgerrig, men da jeg havde fortalt hende at det altså var min, så var det ok. Så Viva og Nonno er blevet gode venner.

De kan være i bur sammen :-)

Hov siger Viva hvor blev han af ?????

En gang leg er ikke dårligt :-)


Nonno har fanget Viva :-)

Pyyyy det er hårdt at lege, så kan to gode venner lige tage en lille lur.

Kan man ikke kalde det for venner ?????

Tak Janne for en dejlig kat, jeg er helt sikker på at han får det så godt her hos mine hunde, og de skal nok passe godt på ham :-)

Ingen kommentarer: