mandag den 4. juli 2011

Roskilde

Så sluttede Roskilde festival, puha, 8 dage med arbejde i 10 timer ak ak ak. Jeg arbejder jo inde på selve stationen, og er derfor ikke ude på festivalpladsen. Men alle gæster er inde på stationen, og jeg lover jer der lå meget, især i dag hvor de rejste hjem. Containeren her under er kun fyldt med det der hedder metal. Altså indkøbsvogne, sækkevogne, børnevogne, klapvogne, andre mærkelig hjemmelavede vogne, og 100 af klap stole......Puha mine kollegaer og jeg slæbte og slæbte.
Der var nok at lave. Vi havde en anden container stående hvor vi smed al anden affald i også den blev temmelig fyldt. Det var alt lige fra skodder til regnslag og gummistøvler i massevis.

I morgen starter en normal arbejdsdag, med normale arbejdstider, så kan det være mine hunde ser mig, andet end når jeg sover :-) Nu kan vi gå og lade op til næste års festival :-)

Ingen kommentarer: