torsdag den 16. december 2010

Aya, Woogi og Chip

Aya, Woogi og Chip er blevet rigtig gode venner. Når jeg kommer hjem fra arbejde og de er blevet luftet, og Chip er blevet trænet, så tager de 3 sig en lege tur.
Her er det Chip til venstre Aya i midten og Woogi med r.. til :-)
Chip ser lidt forskrækket ud, men jeg skal fortælle jer at det er han slet ikke. Han har det rigtig sjovt sammen med tæverne.
Onsdag aften var det juleafslutning i Noagård til agility træning. Jeg valgte at tage alle 4 hunde med. Chip skulle ud og opleve en kold kold ridehal. Han var dog også lidt betuttet over alle de gøende hunde. Og snakkende mennesker, men han løb ikke skrigende væk. Han vidste hvor jeg var henne, mens jeg lige løb lidt med Woogi og Aya :-)
Han snakkede med flere mennesker, skulle lige se dem an, men det er jo kun flinke folk nede på Noa :-)
I øvrigt så blev der løbet lidt tunnel kuller og stafet, hvilke var rigtig sjovt. Og både Zippo, Dazzler, Dweet og Woogi deltog, og alle var rigtig gode :-) Hvor er det skønt at følge dem alle sammen :-)

Ingen kommentarer: