lørdag den 2. oktober 2010

Mit nye hus

Woogi, Aya og Ronja foran deres nye hus :-)

I går fik jeg nøglen til mit nye hus :-) Og i dag kørte jeg lige derud med hundene. Nej hvor de nød det.
Jeg vil ikke skrive så meget, bare vise vores nye hjem :-)
Her står Aya og kigger efter vores nye flinke naboer.

Aya nye løbe bane :-)
Her er det vold graven.

Voldgraven bag haven.
Huset set foran

Huset fra haven
StuenAya nyder det
Ronja på vej ud af stuen

Her står Woogi og Aya bag lågen ind til haven
Ronja bag ved lågen ind til huset.
Aya på vej ind i stuen, med indflytter kødbenet :-)

Woogi sidder med sit indflytter tygge ben
Ronja står med det, bagefter gik hun ned i haven og gravede det ned.
Aya først tur foran huset.





Aya på rundtur i huset, helt selv.

Aya indvider sin nye løbebane, og Woogi hjælper lidt til.



5 kommentarer:

susanne sagde ...

Det ser dejligt ud , der skal i nok komme til at trives

Liselotte sagde ...

Tillykke med det nye hus, det ser bare så hyggeligt ud og omgivelserne er jo fantastiske for hundene. Det ser da næsten ud som om der er plads til lidt agility forhindringer??? Er der det:0)

Håber jeg engang kan få lokket Mads ud i lidt mere landlige omgivelser, men indtil nu forgæves :0(

Håber I kommer til at trives i det nye!!!

Ann Borreskov sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud. Perfekte omgivelser når man har hunde (-:
Ozzy har lige set/hørt videoerne og han går helt amok når han hører Woogi...han hopper rundt på mig og "snakker" og grynter...det ser så sjovt ud...haha.
Håber at kunne besøge dig engang.

camilla o skägglusarna sagde ...

Vilket underbart ställe! Hoppas ni kommer att trivas. Det ser fantastiskt ut!
Mågott Camilla

Berit Bilde sagde ...

Tillykke med dit nye hjem. Det ser godt nok hyggeligt ud - sikke skønne omgivelser.