mandag den 22. februar 2010

Svømning og nyt fra hvalpene

Sanne og jeg køre et par gange om ugen til Vejle for at få Aya og Paya til at svømme. Paya fordi den er halt og Aya fordi hun skal have bygget sin kondi op.
Her står Aya og Paya klar til at springe i vandet:-)

Vi har begge hunde i bassinet på en gang, det går rigtig godt, Aya er det store damp lokomotiv der bare svømmer i ens hastighed, mens Paya suser af sted og til sidst ikke kan følge med mere. De svømmer vidt forskelligt de to hunde, det er helt sjovt at se. Aya er også fornuftig nok til at gå ned af rampen og ikke gøre sin ejer våd, hvorimod Paya springer godt 3 meter ud, og tja hvem er så våd ????

I dag var vi også der over, og begge hunde syntes godt nok Sanne og jeg var for langsomme, Hallo folkens ville de have sagt hvis de kunne, så åben dog den dør, så vi kan komme ind og have det sjovt. Men Sanne og jeg skal jo lige have regntøj på inden vi skal ind til vandplaskerne.:-)




Aya svømmer og Paya springer.

Jeg har fået flere billeder af Aya hvalpe Corry og Cilja. Det er skønt at høre fra Cilja at hun er faldet godt til nede i Tyskland. Cilja leger rigtig meget med Corry. De to første billeder er Corry.
Billederne her under er Cilja. Hun ser ud til at have det sjovt her i vinter månederne.Så har jeg fået et par billeder af Etta. Her hygger hun sig med Mikko. Etta har det rigtig godt. Der er vist liv i huset over hos Kirsten :-)Woogi ligner et skræmsel dyr, hunhar bare tabt al sin pels, så hun får slet ikke lov til at komme ud mere :-) jeg går og venter på at det snart vil gi tøvejr så man kan komme til at træne igen. Jeg har meldt Woogi til en rally konkurrence, og jeg syntes godt nok hun mangler lidt træning :-(

Ingen kommentarer: