lørdag den 21. november 2009

Morgentur

Her til morgen tog jeg alle hundene med ud på skydebanen. Et rart sted at lufte dem alle, der er er masser af plads til at lege på. Solen var ved at stå op og det var bare stille og roligt skønt.
Man prøver altid på at få et godt billede af alle hundene sammen, men kors hvor er det svært at få dem til at kigge i samme retning. Fra venstre Woogi, Aya, Coco, Ronja og Paya.

Her et par billeder af tykke Woogi, der er en uge tilbage, og jeg glæder mig vildt, i nat lå hun oppe ved mit hovede og pustede. Selv når hun bare alm trækker vejret så foregår det hurtigt og højt. Jeg er næsten sikker på at hun også gerne snart vil af med det der er inde i hende :-)






3 kommentarer:

Cool Design Shelties sagde ...

Ser ud som et herligt sted at lufte hundene. Hvor ser Woogi meget gravid ud efterhånden :o)

//Bente

Sanne sagde ...

Woogi ikke bare meget gravid ud - hun er smæk fed. Hun ligner en øltønde, der er lagt ned i et staviv og så trækker hun vejret meget tungt.

Messi sagde ...

Hvornår bliver det, jeg er jo meget spændt..