fredag den 13. februar 2009

Sne i Lundbæk skov.

Aya havde jo fødselsdag her i sidste weekend og fik dette store kødben af Marianne og Bent, hun vidste slet ikke hvad hun skulle stille op med det ;-)
Ja så kom sneen også til sønderjylland, jeg vil nu heller have sommer :-( Men det kan jeg jo ikke ændre på lige nu, så sådan så det ud i min skov ;-)
De tre hunde nød det, eller Aya og Ronja gjorde. Sami er ikke så vild med det.
Aya ude i haven ;-)

Som I kan se på Sami så vidste hun dårlig nok om hun ville flytte sig.


Vi fik jo Ribe penge i weekenden, og for dem kunne man købe noget. Jeg overvejede meget om jeg skulle bruge dem eller vente. Da vi kan bruge dem til alle deres stævner. Men så om søndagen faldt jeg over denne væltepeter, som man kan putte godbidder i. Først tænkte jeg på når jeg havde hvalpe så kunne de jo lege med den. Men da jeg kom hjem gav jeg den til Aya. Som syntes det er så sjovt at lege med den, også er det jo heldigt for hende at den indimellem spytter godbidder ud ;-)Jeg har den ikke liggende fremme, jeg gider ikke have at hundene skal komme op og slås om hvem der må lege med den. Og når jeg giver Aya den så ved de andre godt at de skal holde sig væk, og modsat når jeg giver en af de andre den.

1 kommentar:

Cool Design Shelties sagde ...

Det var dog et sjovt stykke legetøj....gad vide om man kan købe sådan en her ovre på djævleøen!!

//Bente