torsdag den 18. december 2008

På godt jysk rigtig træls....

I dag da jeg sad meget tidlig i morges og spiste min morgenmad, ringede tlf.... Øh kl halv 7 er der da ingen der ringer medmindre det er fra firmaet, hvilket det ikke var. Men det var en tømre, vækkede jeg dig spurgte han, næ vi er jo nogen der skal på arbejde, nå men så dagde han, vi kommer og skifter dine vinduer i dag kl 0800. Flot rigtig flot, jeg har 4 hunde, 4 hvalpe. De kan da ikke være selv hjemme når de render rundt om huset...

Så jeg måtte skynde mig at ringe til chefen, da det var mig der skulle sætte mine kollegaer igang, han forstod mig godt, og jeg skulle bare prøve at dirigere dem over tlf....... "nu er det jo mænd" så det blev ikke en nem opgave.......

Nå men kl 0745 stod tømrene her, jeg snakkede med dem samtid med at Aya var ude og løbe en tur, vi er ikke bange for hunde sagde de, nej nej, nu har I jo også kun set Aya. Og ikke vagthunden Sami og Ronja der har hvalpe......

De gik igang med at tage vinduer ud og sætte nye ind og de larmede Ronja gøede og kunne ikke finde ro.... Godt hvalpene ikke kan høre noget endnu.

Men mens jeg sidder her og skriver, så er de her stadigvæk og Ronja tja hun fortæller dem hvem de er, hold da op hun kan hoppe højt lodret..... Nu er jeg ved at være trætte af dem, for det stresser jo Ronja helt vildt. Og jeg kan sådan set ikke rigtig være nogen steder ak ak ak.....

Ingen kommentarer: