fredag den 1. august 2008

Alina og Coco

Alina vil gerne med Solveig hjem igen.


Coco store øre.
En smugle træt, det er hårdt at lege med mor Aya og Woogi



Selv Woogi blev træt...











I dag kom Jan og Sanne forbi jeg skal passe Coco nogen dage, da de skulle på camping i Møgeltønder, og derhenne skal de være sammen med Solveig og Torben, dem som har fået Alina. Nå men begge biler kom ind i indkørslen, og Coco kom ud for at hilse, hvor var hun glad for at se mig igen. Jeg sagde til Solveig at hun godt måtte lukke Alina ud, jeg har ikke set hende siden hun blev afleveret, så jeg var spændt på hvad hun sagde. Alina stod henne ved Solveig og vidste ikke helt om hun skulle komme hen til mig,efter at jeg havde kaldt et par gange kom hun rolig hen, og lige pludselig gik det op for hende hvem jeg var, men hvor blev hun glad.... Men da de igen kørte var der ingen tvivl om at hun skulle med dem hjem igen. Kors hvor var jeg glad, for tænk hvis hun ville være blevet, men det her beviser bare at Solveig har gjort et stort stykke arbejde med at få Alina til at acceptere hende. Tusinde tak Solveig du har gjort det godt, og jeg kan nu med sikkerhed sige at Alina er faldet til hjemme hos jer....

Nå men Coco hun startede op med at lege med mor Aya, og da alle var kørt så var det Woogi tur, nej hvor havde de det sjovt. Nå men jeg var ude og pakke bil, pludselig stod der en groenendael i mit køkken vindue, hmm Aya var ude ved mig, så det var Coco der var hoppet der op, inden jeg kom ind var hun nede igen. Efter bil pakning, gik jeg ind for at ordne papirene, jeg var inde i det ene værelse og alle hunde undtagen Coco var inde ved mig, pludselig kom der sjove lyde fra køkkent, jeg listede derud og hvem stod oppe på køkkenbordet..... Jo jo lille Coco, ok her blev jeg altså lidt sur, hun blev hevet ned og fik skæld ud, det vil jeg altså ikke have, hun har ikke gjort det siden...

Lige nu ligger alle hunde og sover skønt, så fik jeg lige tid til at skrive....

1 kommentar:

JSH sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.