mandag den 23. juni 2008

For første gang selv hjemme!!!!

Fredag den 20 juni om efter middagen kom Susanne og Rico, ud til mig for at hente Kiwi, Ronja og Sami, de skulle på ferie. Jeg ved godt at Kiwi er på et 5 stjernet hotel her, men det kom de også ude ved Susanne. Her må de også alt, og Kiwi var der for første gang så hun var nermest kommet i paradis, Susanne´s have er meget stor og den er hegnet ind. Så der var fri udgang....

Sener på eftermiddagen puttede jeg Woogi i bilen og Aya skulle være hjemme selv for første gang i hendes liv puha. Det måtte jo briste eller bære. Woogi skulle ud til Gitte og Mischa og bo. Woogi har været der en gang før, men man kan nu godt være lille og helst med hjem igen men der var ingen kære mor. Men som Gitte sagde at lige efter jeg var kørt legede Woogi med Tervueren Paya som også var på besøg... Woggi havde en fantastisk weekend.

Nå men hjem til Aya, hun havde ikke lavet noget, så hende og jeg gik en tur i skoven. Sjovt at se for normalt løber hun som sindsyg rundt men der var jo ingen små hunde så det endte med at, Aya gik tur sammen med mig.... Aya og jeg hyggede resten af aftenen.

Ingen kommentarer: