søndag den 27. april 2008

Travl dag

Det går ikke altid som man planlægger, men idag ringede Gitte Poulsen http://www.schnauzerpower.dk/ til mig om jeg ville have taget nogen billeder af hvalpene, og selvfølgelig ville jeg det, så hun tog Lisbeth med sig og Gittes egen lille Pyrenærisk Hyrdehund Quisa med. Så da de kom blev de godt modtaget af 9 hunde, Gitte lukkede Quisa ud og der var intet imellen nogen af tæverne, Gitte gik rundt og tog billeder mens Lisbeth og jeg snakkede, indtil Gitte ville have billede af hver hvalp, så kom jeg på arbejde, puha puha. Det gik da, og selvfølgelig havde både Gitte og Lisbeth hver deres favorit, nemlig Gitte den mørkegrønne og Lisbeth den røde.... Gitte sender et par af billederne til mig også sætter jeg dem ind så hurtig jeg kan..... TUSINDE TAK GITTE OG LISBETH.

Så da de var kørt kom Susanne og Tervueren hannen Rico på besøg, Rico havde slet ikke tid til de små hvalpe han ville heller lege med Alina. Den ene hvalp kunne nu også gø af ham, men ellers var de ikke bange..... Hyggeligt at han kunne komme forbi....

For at det ikke skal være løgn kom der et par forbi som har en ældre Groenendael han på 10 år, de ville gerne have en hvalp men de er jo solgt, men de tog et smut fra Fredericia og herned for at se på Aya og hvalpene. Deres hanhund fik lov til at komme med ind på terrassen og Aya fik lige sagt et par ord til ham og tog en lille tåt pels af ham men ellers måtte han gerne være her. Han ignoreret også hvalpene så det gik rigtig godt. Håber at Arne, kone og hund hyggede sig, det gjorde vi andre.....

Så nu er alle hvalpe faldet om, det har været en rigtig god og lærerig dag for både hvalpe og ældre hunde.....


Heute kamm Gitte Poulsen http://www.schnauzerpower.dk/ und Lisbet auf besuch. Gitte hatte ihre Pyrenærisk Hyrdehund Quisa mit. Gitte macht Fotos und wir wolten eine par gute fotos machen, Quisa und die Welpen haben gespielt und auch Alina fand Quisa süss... Gitte will die Bilder zu mir senden und erst dann kann ich die Bilder auf meine blog legen.....

Dann kannen Susanne und ihre Tervueren rüde Rico auf besuch er wolte nur mit Alina spielen und er waren nicht interessiert in die Welpen. Eine von den Welpen haben ihn angebelt aber kenine hatten angst von ihnen.....

Zur letzt kamen Arne und seine Frau. Arne hat eine Groenendael Rüde, der ist 10 Jahre alt und sie wolten die Welpen und Aya ankucken. Aber alle Welpen sind ja verkauft, aber dass ist gut wenn mann zur verschienden zücter fahren....

Dass war eine gute tag für die kleinen, die haben 3 verschienden Hunde gesehen und auch andre menschen.....

Jetzt ist die müde...

Ingen kommentarer: